Heräsin tänään siinnä varttia vaille 9 tienoilla.Aika pitkään nukuttu mulle,joka herää viikonloppusinki 7-8 aikaan :D Söimpä sitte Paula-vanukkaan,(Jee :9 )  Jja olin koneella,eli ihan perus. Sitte ku olin menos ruokkiin kaneja nii aattelin et voispa olla tänään jotenki erilainen sunnuntai..ku ei aina jaksa sitä samaa rataa...Noo..sitä saa mitä tilaa,tosiaanki.Illalla toivon ennemminki että tänään ois ollu ihan tavallinen sunnuntai..

No palataan aamupäivään.Ku tulin varastoon nii Peppi (4 kuukautinen tyttöseni) kökötti häkinnurkassa tosi EPÄnormaalisti ja jotenki 'kouristeli' .Aattelin että katompa kohta ja ruokin siinnä muita kaneja enkä AAVISTANU ollenkaan että...että... Pepille on syntyny poikanen!Ihan vahingossa!Enkä mie tienny mitään. Siis OMG! :D Juoksin täyttä vauhtia sisälle jjaja huusin täyttä et hei auttakaa Pepille on syntyny poikanen.Jne.

No,siis eihän tilanne ollu mulle sillei outo koska onhan meille syntyny ennenki poikaisa.Mutta koska mie en tienny siitä mitään että sillä ois niitä. Mulla on lemmikkeinä Pepin isä,Rumpali (Leijonanharjjaskani) Ja Wellu, (Leijonanharjaksen ja jonkin sileäkarvainsen risteytys) Ja on tässä jutussa kaks huonoa puolta: Ensinäkään me ei tiedetä kumpi,Siis Wellu vai Rumpali on sen poikasen isä. Ja toiseks,se poikanen ei selvinny hengissä tähän maailmaan.

Onneksi Peppi on nyt jo toipunut kenties lievästä järkytyksestä. Huomenna lisää kuulumisia! :)

<3 Peppilove's